bank
Hay aac22 stoel gebeitst onderstel sfeerbeeld homepageslider laag 5
Dressoir Minotti Formosa Sdraiata homepageslider groot9
Buitenelement Dune E form homepageslider dubbel
Lamp Dandelion Moooi wit homepageslider3

Meest gestelde vragen

 

Met deze vragenlijst bieden wij u een overzicht van de regelmatig terugkerende vragen over de designmeubelen en bestellingen via www.d-signmeubels.nl. Heeft u na het lezen van deze pagina nog vragen, neem dan contact op met ons op via info@d-signmeubels.nl

1) Hoe weet ik of jullie een bepaald product kunnen leveren?

Mocht u een design meubelstuk willen aankopen van één van de merken op onze site terwijl dit niet als product getoond wordt, dan is de kans heel groot dat wij dat product toch kunnen leveren. Tevens kunnen we ook andere gerenommeerde designmerken leveren die niet op de site vermeld staan. Via het contactformulier kunt u ons deze vraag (geheel vrijblijvend) stellen. Wij zullen u dan per omgaande informeren of wij het betreffende designmeubilair kunnen leveren en op welke termijn.

 

2) Kan ik het product eerst zien voordat ik ga bestellen?

Het concept van d-signmeubels.nl is dat wij geen showroom hebben en ook geen voorraden aanhouden. Om die reden kunnen wij u juist scherpe tarieven bieden ten opzichte van veel andere partijen. Maar wij kunnen u vaak wel verwijzen naar onafhankelijke toonkamers en showrooms uit ons netwerk waar het product te bezichtigen is.

 

3) Is het bestellen via internet veilig?

Ja, de adres- en persoonlijke gegevens die u opgeeft als u een account creëert en een bestelling afrondt, worden gecodeerd doorgestuurd via een beveiligde SSL-verbinding. Alle online betalingen worden afgehandeld via onze payment providers en de beveiligde bankomgevingen.

 

4) Heb ik ook garantie op de producten die ik via d-signmeubels.nl bestel?

U krijgt op de door u bestelde producten de garantie zoals die door de betreffende fabrikant is vastgesteld. Dit betekent dus dat de garantie per product en merk weer anders is. Wilt u weten of het door u bestelde product garantie biedt en wat de voorwaarden hiervan zijn, dan kunt u terecht op de site van de desbetreffende fabrikant. Daar kunt u precies zien wat voor garantie er per product wordt geboden.

 

5) Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Na ontvangst van uw bestelling en betaling, ontvangt u naast een bevestiging van uw bestelling ook een email met daarin de (verwachte) leverdatum. De levertijden variëren, afhankelijk van het product en merk, tussen de 1 en 12 weken.

 

6) Hoe kan ik de producten afrekenen?

Informatie over de mogelijkheden om een betaling te verrichten, leest u op de pagina Veilig betalen.

 

7) Wat zijn de verzendkosten?

Bezorging in Nederland en België is gratis.

 

8) Waar bezorgen jullie allemaal? 

Wij verkopen niet buiten Nederland en België. Wenst u een product in een ander land geleverd te krijgen dan verwijzen wij u graag door naar een locale dealer. 

 

9) Wat is de werkwijze van D-signmeubels.nl?

Wij zijn een bedrijf dat zich bezighoudt met inkoopbemiddeling ten aanzien van diverse designmerken om zo scherpe prijzen te kunnen bieden aan onze klanten. Tevens bieden wij interieuradvies (zowel zakelijk als privé).